Çatalca'da, dün akşam saatlerinde ve Sultanbeyli TEM Otoyolu'nda öğle saatlerinde grup halindeki motosikletliler, bir süre tek teker üzerinde giderek hem kendilerini hem de trafiği tehlikeye düşürdü. Motosikletlerin bazılarını plakasız olduğu görüldü. Trafiği tehlikeye düşüren o anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.
11.02.2024 16:44
Yorumlar 4 Yorum Var
-
madenci 12.02.2024 11:56ÖYLE kullanılacak olsa 1 tane teker koyarlar arkadaş
-
insan 12.02.2024 10:21Beyinlerinde yalnızca pembe kuşlar olan güruh. Başlarına bir şey geldiğinde yoldaki diğer araçları suçluyorlar.
-
Asci 11.02.2024 17:18Al iceri hepsini bunlarin
-
Adolf 11.02.2024 16:50Hayvan suruleri gibi
“GÜNCEL” Kategorisine Ait Diğer Videolar