Çatalca'da, dün akşam saatlerinde ve Sultanbeyli TEM Otoyolu'nda öğle saatlerinde grup halindeki motosikletliler, bir süre tek teker üzerinde giderek hem kendilerini hem de trafiği tehlikeye düşürdü. Motosikletlerin bazılarını plakasız olduğu görüldü. Trafiği tehlikeye düşüren o anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.

Yorumlar 4 Yorum Var
  • madenci 12.02.2024 11:56
    ÖYLE kullanılacak olsa 1 tane teker koyarlar arkadaş
  • insan 12.02.2024 10:21
    Beyinlerinde yalnızca pembe kuşlar olan güruh. Başlarına bir şey geldiğinde yoldaki diğer araçları suçluyorlar.
  • Asci 11.02.2024 17:18
    Al iceri hepsini bunlarin
  • Adolf 11.02.2024 16:50
    Hayvan suruleri gibi
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek