Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda Hz. Hüseyin ve yol arkadaşlarını rahmetle yad ederek "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde" dedi.
25.06.2026 12:43
Yorumlar 0 Yorum Var
“GÜNCEL” Kategorisine Ait Diğer Videolar