Türkiye’de mayıs ayında yenilenebilir enerji kaynaklarının elektrik üretimindeki payı yüzde 72,3’e ulaşarak son 26 yılın en yüksek seviyesine çıktı. Aynı dönemde kömürün payı yüzde 17’ye gerileyerek son 22 yılın en düşük seviyesini gördü. Uzmanlar, bu gelişmenin enerji bağımsızlığı hedefleri açısından kritik bir eşik olduğunu vurguluyor.
27.06.2026 12:06
Yorumlar 0 Yorum Var
“EKONOMİ” Kategorisine Ait Diğer Videolar