Yazı bekleyen Erzurumlular kışa geri döndü. Kent merkezinde zaman zaman lapa lapa, zaman zaman da tipi şeklinde gerçekleşen yağışın ardından kent merkezi beyaza bürünürken, kar kalınlığı 6 santimetreye, yüksek kesimlerde de 15 santimetreye ulaştı.
22.04.2016 14:36
Yorumlar 0 Yorum Var
“YAŞAM” Kategorisine Ait Diğer Videolar