İstanbul Şişli’de 6 katlı bir binanın iskelesinden hiçbir güvenlik önlemi almadan tehlikeli bir şekilde aşağıya inen işçi ’bu kadarına da pes’ dedirtti.
28.09.2016 10:09
Yorumlar 1 Yorum Var
-
yücel sezer 28.09.2016 10:17bu iskelelerin kullanılması kesinlikle yasaktır.belediyeler nasıl izin veriyor anlamak mümkün değil
“YAŞAM” Kategorisine Ait Diğer Videolar